De service van fonq.nl
Wij streven naar uitmuntende service
Maak gebruik van onze service!
Wij streven naar een uitstekende klantenservice en competitieve prijzen, waarbij het waarmaken van de verwachting van onze klanten het hoogste doel is.

Vragen?
Heb je een vraag over een van onze producten en heb je het product bij fonq.nl aangeschaft, dan zullen wij je uiteraard zo goed mogelijk proberen te helpen. Neem gerust contact met ons op met onze klantenservice. 

30 dagen zichttermijn?
Je hebt recht op een zichttermijn van 30 dagen. Dat wil zeggen dat als je spijt hebt van een aankoop, je dit binnen 30 dagen zonder opgaaf van reden GRATIS mag retourneren, mits het product in originele staat en onbeschadigde verpakking wordt geretourneerd.

Garantievoorwaarden?
Na de 30 dagen zichttermijn heb je recht op garantie. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop. De garantietermijn is minimaal twee jaar. De fabrieksgarantietermijn kan langer zijn, deze kan oplopen tot wel tien jaar. Indien er sprake is van fabrieksgarantie dan kun je deze terugvinden in de gebruiksaanwijzing van het artikel.

Heb je een klacht?
Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid, wij willen dat je tevreden over ons bent. Daarom doen wij er alles aan om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie te verbeteren. Meer informatie over de klachtenprocedure.
30 dagen zichttermijn
Het fonq.nl garantieplan
De klachtenprocedure van fonq.nl
fonq.nl

Inloggen als bestaande klant

Wanneer je eerder een bestelling hebt geplaatst bij fonq.nl of één van onze 125 speciaalzaken, dan kun je inloggen met je klantgegevens.

 

Om je zo goed mogelijk te helpen gebruikt Voeljegezond.nl cookies - Meer informatie over cookies

Verberg deze melding